Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CHEEC
CONTEC
Continuing education in technology
EDUC
Entrepreneurship Education
Erziehung zu unternehmerischem Denken
Erziehung zu unternehmerischem Denken und Handeln
Fachkommission EDUC
Fachkommission für Kultur und Bildung
Unternehmerausbildung
Unterricht in unternehmerischem Denken und Handeln

Übersetzung für "EDUC " (Deutsch → Englisch) :

TERMINOLOGIE
Fachkommission EDUC | Fachkommission für Kultur und Bildung | Fachkommission für Kultur, Bildung und Forschung | EDUC [Abbr.]

Commission for Culture and Education | Commission for Culture, Education and Research | Commission for Education, Youth, Culture and Research | EDUC Commission


Committee on Higher Education in the European Community | CHEEC [Abbr.]

Committee on Higher Education in the European Community | CHEEC [Abbr.]


Entrepreneurship Education | Erziehung zu unternehmerischem Denken | Erziehung zu unternehmerischem Denken und Handeln | Unternehmerausbildung | Unterricht in unternehmerischem Denken und Handeln

enterprise education | entrepreneurship education


Continuing education in technology [ CONTEC ]

Continuing education in technology [ CONTEC ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Die Studie („Do changes in cost-sharing have an impact on the behaviour of students and higher education institutions?“) wurde im Auftrag der Europäischen Kommission vom Deutschen Zentrum für Hochschul- und Wissenschaftsforschung (DZHW) in Hannover und von Higher Education Strategy Associates (HESA) in Toronto, Kanada, durchgeführt.

The study - 'Do changes in cost-sharing have an impact on the behaviour of students and higher education institutions?' - was carried out for the European Commission by Hanover-based Deutsches Zentrum für Hochschul- und Wissenschaftsforschung (DZHW) and Higher Education Strategy Associates (HESA) in Toronto, Canada.


Außerdem soll noch in diesem Sommer Opening up Education, eine gemeinsame Initiative von Androulla Vassiliou und Neelie Kroes, beschlossen werden. Sie setzt sich zum Ziel, den Zugang zu Bildung durch Technologie und frei zugängliche Lehr- und Lernmaterialien (Open Educational Resources) zu erleichtern.

In addition, Opening up Education, a joint initiative by Androulla Vassiliou and Neelie Kroes which aims to make education more accessible through technology and open educational resources, is set to be adopted this summer.


Der BerichtEducation and Disability/Special Needs - policies and practices in education, training and employment for students with disabilities and special educational needs in the EU“ („Bildung und Behinderung/besondere Bedürfnisse – Politik und Praxis für Lernende mit Behinderung und sonderpädagogischem Bedarf in Bildung, Berufsbildung und Beschäftigung in der EU“) wurde von dem Netzwerk unabhängiger Experten im Bereich Bildungssoziologie (NESSE) für die Europäische Kommission erstellt.

The report, "Education and Disability/Special Needs - policies and practices in education, training and employment for students with disabilities and special educational needs in the EU", was compiled for the European Commission by the independent network of experts in social sciences of education and training (NESSE).


Brüssel, 15. Juli 2011 – Die Europäische Kommission hat nach den EU‑Beihilfevorschriften eine von Irland gewährte Rekapitalisierungsbeihilfe in Höhe von 13,1 Mrd. EUR zugunsten der AIB/EBS einstweilig genehmigt. Diese ist aus dem Zusammenschluss der Allied Irish banks plc und der Educational Building Society hervorgegangen.

Brussels, 15 July 2011 - The European Commission has granted temporary approval, under EU state aid rules, to a recapitalisation worth up to €13.1 billion of AIB/EBS, an entity resulting from the merger of Allied Irish banks plc and Educational Building Society, by the Irish authorities.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
38. weist darauf hin, dass trotz des Vorhandenseins großer Mengen an empirischen Daten zum Thema (National Association for the Education of Young Children, UNICEF, International Early Years Education Journal, OECD usw.) immer noch ein Bedarf an weiterführendem Wissen über die Entwicklung von Kindern im Rahmen der frühkindlichen Förderung besteht; fordert daher einen entsprechenden Ausbau der Forschung und einen EU-weiten Austausch der erzielten Ergebnisse, wobei die kulturellen Unterschiede zwischen den Mitgliedstaaten zu berücksichtigen sind;

38. Points out that, despite the existence of empirical data on young children from some Member States (compiled by, inter alia, the National Association for the Education of Young Children, UNICEF, the International Early Years Education Journal and the OECD), there is still a need for a better understanding of childhood development in early years education; calls for further investigation and research across the EU, and for an EU-wide exchange of results, taking into account the cultural diversity of the Member States;


38. weist darauf hin, dass trotz des Vorhandenseins großer Mengen an empirischen Daten zum Thema (National Association for the Education of Young Children, UNICEF, International Early Years Education Journal, OECD usw.) immer noch ein Bedarf an weiterführendem Wissen über die Entwicklung von Kindern im Rahmen der frühkindlichen Förderung besteht; fordert daher einen entsprechenden Ausbau der Forschung und einen EU-weiten Austausch der erzielten Ergebnisse, wobei die kulturellen Unterschiede zwischen den Mitgliedstaaten zu berücksichtigen sind;

38. Points out that, despite the existence of empirical data on young children from some Member States (compiled by, inter alia, the National Association for the Education of Young Children, UNICEF, the International Early Years Education Journal and the OECD), there is still a need for a better understanding of childhood development in early years education; calls for further investigation and research across the EU, and for an EU-wide exchange of results, taking into account the cultural diversity of the Member States;


Die wichtigsten unter diesen Instrumenten sind der [http ...]

The most important of these tools are the [http ...]


Nach den Urteilen des Gerichtshofs in der Rechtssache C-320/00, A.G. Lawrence und andere gegen Regent Office Care Ltd, Commercial Catering Group and Mitie Secure Services Ltd und in der Rechtssache C-256/01, Debra Allonby gegen Acccrington Rossendale College, Education Lecturing Services und The Secretary of State for Education and Employment muss jedoch ein und dieselbe Quelle gegeben sein, auf die die festgestellten Unterschiede bei den Entgeltbedingungen zurückzuführen sind, da ansonsten eine Einheit fehlt, die für die Ungleichbehandlung verantwortlich ist und die die Gleichbehandlung wiederherstellen könnte.

According to the judgments of the Court of Justice in Case C-320/00: A.G. Lawrence and Others v Regent Office Care Ltd, Commercial Catering Group and Mitie Secure Services Ltd and Case C-256/01: Debra Allonby v Accrington Rossendale College, Education Lecturing Services and The Secretary of State for Education and Employment, there must nevertheless be a single source to which any differences identified in pay conditions can be attributed since otherwise there is no body which is responsible for any inequality and which could restore equal treatment.


Also EU nationals who do not possess the ARB-recognised Part I and Part II certificates will be eligible for the Certificate of Architectural Education if they can satisfy the Board that their standard and length of education has met the requisite threshold standards of Article 55 of this Directive and of the Criteria for validation.

Also, EU nationals who do not possess the ARB-recognised Part I and Part II certificates will be eligible for the Certificate of Architectural Education if they can satisfy the Board that their standard and length of education has met the requisite threshold standards of Article 55 of this Directive and of the Criteria for validation.


Eine zweite grosse Gruppe umfasst Organisationen wie Konsortien, Joint Ventures oder sonstige Gruppierungen, in denen sich verschiedene Institutionen bzw. Abteilungen einzelner Institutionen zusammengeschlossen haben: die Jysk Aabent Universitet (JOU) in Daenemark, die Fédération Interuniversitaire de l'Enseignement à Distance (FIED) in Frankreich, das Consorzio per l'Universita a Distanza (CUD) in Italien, das Studiecentrum Open Hoger Onderwijs (STOHO) in Belgien, die Swedish Association of Distance Education (SADE) und die Norwegian Association of Distance Education (NADE).

A second broad category of members comprises organizations which are Consortia, Joint Ventures or other groupings of institutions or of departments of institutions such as, the Jysk Aabent Universitet (JOU) - Jutland Open University in Denmark, the Fédération Interuniversitaire de l'Enseignement à Distance in France, the Consorzio per l'Università a Distanza (CUD) in Italy, the Stiching Open Hoger Onderwijs (STOHO) in Belgium, the Swedish Association of Distance Education (SADE) and the Norwegian Association of Distance Education (NADE).




datacenter (6): www.wordscope.de (v4.0.br)

'EDUC' ->

Date index: 2021-12-31
w