Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Brand market penetration studies
Brand market planning and operation
Brand marketing

Übersetzung für "Brand market penetration studies " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

Vermarktung des Warenzeichens
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The automotive telematics market, comprising of sales of telematics platforms and services is experiencing rapid growth in market penetration, and according to some market studies will reach an annual revenue as high as 8,5 billion EUR in Europe in 2007, up from 1 billion EUR in 2000.

Der Markt für Automobiltelematik, der die Telematikplattformen und -dienste umfasst, wächst rasch. Die jährlichen Einnahmen dieser Industrie in Europa werden einigen Marktforschungen zufolge von 1 Mrd. EUR im Jahr 2000 bis zum Jahr 2007 auf 8,5 Mrd. EUR steigen.


Points out that while private, own-brand labelled products can bring increased value, choice and ‘fair trade’ products to consumers, they also represent a strategic issue in the medium- and long-term, as they introduce a horizontal dimension to competition in respect of industrial brands that had never previously been a factor and that can give an unfair and anti-competitive position to retailers, who become both customer and competitor; draws attention to the existence of a ‘risk threshold’ beyond which the market penetration of own ...[+++]

weist darauf hin, dass Eigenmarkenprodukte zwar für die Verbraucher Mehrwert, eine größere Auswahl und fair gehandelte Produkte bedeuten können, dass sie aber mittel- und langfristig ein strategisches Problem darstellen, da sie in einem horizontalen Wettbewerb zu Herstellermarken stehen, der in der Vergangenheit überhaupt keine Rolle gespielt hat, was den Einzelhändlern, die hierdurch Kunden und Wettbewerber zugleich werden, eine unfaire und wettbewerbsfeindliche Stellung verschaffen kann; weist darauf hin, dass es eine „Risikoschwelle“ gibt, bei deren Überschreiten die Marktdurchdringung einer Eigenmarke in einer bestimmten Kategorie v ...[+++]


On the other hand, the scheme's direct positive effects of favouring the use of environmentally friendly electric cars are reinforced by indirect benefits generated by the publication of trial results and studies This will reduce obstacles related to the use of electric cars and their market penetration is likely to further increase.

Andererseits werden die direkten positiven Auswirkungen des Programms, nämlich die Förderung der Nutzung umweltfreundlicher Kraftfahrzeuge, durch den aus der Veröffentlichung der Testergebnisse und Studien entstehenden indirekten Nutzen verstärkt. Dadurch werden die Hindernisse für die Nutzung von Elektroautos abgebaut, so dass ihr Marktanteil weiter steigen dürfte.


While the market share of Cadbury is very significant in the UK and Ireland, the penetration of Kraft's brands in these markets remains low.

Während Cadbury im Vereinigten Königreich und Irland über einen bedeutenden Marktanteil verfügt, sind die Kraft-Marken dort nur in geringem Umfang vertreten.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
According to a recent Eurobarometer study, European motorists attach high importance to safety in choosing a car, but the perceived high price and lack of understanding of the benefits still slow down market penetration of intelligent safety systems.

Gemäß einer aktuellen Eurobarometer-Studie legen die europäischen Autofahrer bei der Auswahl ihres Wagens zwar hohen Wert auf Sicherheit, aber der als hoch empfundene Preis intelligenter Sicherheitssysteme und das mangelnde Verständnis ihrer Vorteile stehen einer weiteren Marktdurchdringung bisher noch im Wege.


Some Chinese companies (e.g. TCL) have developed their brands on the domestic market and are now penetrating Western markets, benefiting from access to consumers via the brands and distribution networks of European producers (e.g. Thomson).

Einige chinesische Unternehmen (etwa TCL) haben ihre Marken auf dem Inlandsmarkt entwickelt und fassen jetzt auch auf den westlichen Märkten Fuß, wobei ihnen zugute kommt, dass sie die Verbraucher über den Markennamen und das Vertriebsnetz europäischer Produzenten (Thomson) erreichen können.


This image may help the founders of a cooperative to penetrate markets where a European brand is more marketable than a national one.

Dieses Image kann den Gründern einer Genossenschaft dabei behilflich sein, sich auf Märkten durchzusetzen, auf denen eine europäische Marke bessere Akzeptanz genießt als eine nationale.


7. The profile of the typical cross-border shopper is that of a young, well-educated professional with an Internet connection, by far the most popular distance marketing channel, as shown by the Commission's focus groups study.[12] In fact, 31% of European citizens are not interested in cross-border shopping because they do not have Internet access.[13] Therefore countries with high Internet penetration rates, such as the Nordic co ...[+++]

7. Vom Profil her sind die typischen grenzüberschreitenden Käufer junge Berufstätige mit hohem Bildungsstand und einem Internet-Anschluss, die mit Abstand geläufigste Fernabsatztechnik, wie die Studie der Kommission zu den Schwerpunktgruppen gezeigt hat[12]. 31 % der Bürger und Bürgerinnen der EU sind überhaupt nicht am grenzübergreifenden Einkaufen interessiert, weil sie keinen Internet-Zugang haben.[13] Dies erklärt auch, weshalb in den Ländern mit einer hohen Internet-Anschlussquote, wie z. B. die Staaten Nordeuropas, der Fernabsat ...[+++]


Furthermore, it had the effect of limiting the ability of new or lesser known brands to penetrate and establish themselves on the market, thereby also restricting inter-brand competition.

Zudem wurde dadurch neuen oder weniger bekannten Marken der Marktzutritt erschwert, so dass auch der Wettbewerb der Marken untereinander beschraenkt wurde.


In the French and Belgian manufacturer-brand camembert markets, the Commission study showed that the new joint venture would still be behind the current market leader, Lactalis, and that their brands are not currently in direct competition.

Für die französischen und belgischen Märkte für Camembert der Herstellermarken ergab die Untersuchung der Kommission, dass das neue Unternehmen hinter dem Marktführer Lactalis bliebe und die Marken von Bongrain und Sodiaal derzeit nicht in direktem Wettbewerb stehen.




datacenter (1): www.wordscope.de (v4.0.br)

'Brand market penetration studies' ->

Date index: 2021-08-08
w