Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assessment practices
Assessment procedures
Assessment process
Assessment processes
Assessments process
Conduct train maintenance oversight activities
Ensure maintenance of trains
ICAAP
ILAAP
Interior cleaning of trains
Internal Capital Adequacy Assessment Process
Internal liquidity adequacy assessment process
Manage train maintenance processes
Perform train maintenance oversight activities
Procedures for cleaning trains
Process assessment
Risk assessment process
Train cleaning procedures
Train cleaning processes
Training assessment
Training assessment process

Übersetzung für "Training assessment process " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
training assessment process | training assessment

Auswertungsprozess der Ausbildung (1) | Auswertung der Ausbildung (2)


assessment procedures | assessments process | assessment practices | assessment processes

Assessment-Verfahren | Bewertungsprozesse | Beurteilungsprozesse | Beurteilungsverfahren


conduct train maintenance oversight activities | perform train maintenance oversight activities | ensure maintenance of trains | manage train maintenance processes

Wartung von Zügen sicherstellen


interior cleaning of trains | procedures for cleaning trains | train cleaning procedures | train cleaning processes

Zugreinigungsverfahren






internal liquidity adequacy assessment process | ILAAP [Abbr.]

Verfahren zur Beurteilung der Angemessenheit der Liquiditätsausstattung | ILAAP [Abbr.]


Internal Capital Adequacy Assessment Process | ICAAP [Abbr.]

Beurteilung der Angemessenheit des internen Kapitals | ICAAP [Abbr.]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This in turn has important implications for the work of employment services in the area of skills assessment, profiling processes, training delivery, cooperation with training providers, career guidance and client (including employers) counselling.

Dies wiederum hat bedeutende Folgen für die Aufgaben der Arbeitsverwaltungen in den Bereichen Kompetenzbewertung, Profiling-Prozesse, Schulungen, Zusammenarbeit mit Schulungsanbietern, Berufsberatung und Kundenberatung (einschließlich Arbeitgeberberatung).


Employer organisations, individual employers, trade unions, chambers of industry, commerce and skilled crafts, national entities involved in the process of recognising professional qualifications and in assessing and certifying learning outcomes, employment services, youth organisations youth workers, education and training providers, as well as civil society organisations are all key stakeholders with an important role to play in ...[+++]

Arbeitgeberverbände, einzelne Arbeitgeber, Gewerkschaften, Industrie-, Handels- und Handwerkskammern, nationale Stellen, die an der Anerkennung von Berufsqualifikationen beteiligt sind und an der Bewertung und Zertifizierung von Lernergebnissen mitwirken; Arbeitsvermittlungsdienste, Jugendorganisationen, Jugendbetreuer, Bildungsanbieter sowie Organisationen der Zivilgesellschaft spielen als Schlüsselakteure eine entscheidende Rolle bei der Erleichterung nichtformalen und informellen Lernens und der sich daran anschließenden Validierungsverfahren.


Ensure that the assessment of future skill requirements and the matching of labour market needs are adequately taken on board in education and training planning processes.

Dafür Sorge tragen, dass die Einschätzung des künftigen Kompetenzbedarfs und die Anpassung an die Bedürfnisse des Arbeitsmarkts angemessen in die Planungen für die allgemeine und berufliche Bildung mit einfließen.


Employer organisations, individual employers, trade unions, chambers of industry, commerce and skilled crafts, national entities involved in the process of recognising professional qualifications and in assessing and certifying learning outcomes, employment services, youth organisations youth workers, education and training providers, as well as civil society organisations are all key stakeholders with an important role to play in ...[+++]

Arbeitgeberverbände, einzelne Arbeitgeber, Gewerkschaften, Industrie-, Handels- und Handwerkskammern, nationale Stellen, die an der Anerkennung von Berufsqualifikationen beteiligt sind und an der Bewertung und Zertifizierung von Lernergebnissen mitwirken; Arbeitsvermittlungsdienste, Jugendorganisationen, Jugendbetreuer, Bildungsanbieter sowie Organisationen der Zivilgesellschaft spielen als Schlüsselakteure eine entscheidende Rolle bei der Erleichterung nichtformalen und informellen Lernens und der sich daran anschließenden Validierungsverfahren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ensure that the assessment of future skill requirements and the matching of labour market needs are adequately taken on board in education and training planning processes.

Dafür Sorge tragen, dass die Einschätzung des künftigen Kompetenzbedarfs und die Anpassung an die Bedürfnisse des Arbeitsmarkts angemessen in die Planungen für die allgemeine und berufliche Bildung mit einfließen.


This in turn has important implications for the work of employment services in the area of skills assessment, profiling processes, training delivery, cooperation with training providers, career guidance and client (including employers) counselling.

Dies wiederum hat bedeutende Folgen für die Aufgaben der Arbeitsverwaltungen in den Bereichen Kompetenzbewertung, Profiling-Prozesse, Schulungen, Zusammenarbeit mit Schulungsanbietern, Berufsberatung und Kundenberatung (einschließlich Arbeitgeberberatung).


Procedures and guidelines for the assessment, validation, accumulation and recognition of units of learning outcomes are designed by the relevant competent institutions and partners involved in the training process.

Verfahren und Anleitungen für die Bewertung, Validierung, Akkumulierung und Anerkennung der Einheiten von Lernergebnissen werden von den jeweils zuständigen Einrichtungen und den am Ausbildungsprozess beteiligten Partnern gestaltet.


Procedures and guidelines for the assessment, validation, accumulation and recognition of units of learning outcomes are designed by the relevant competent institutions and partners involved in the training process.

Verfahren und Anleitungen für die Bewertung, Validierung, Akkumulierung und Anerkennung der Einheiten von Lernergebnissen werden von den jeweils zuständigen Einrichtungen und den am Ausbildungsprozess beteiligten Partnern gestaltet.


The Commission is of the view that the relevance of project to higher education reform will be improved through the reinforcement of national priorities, better information up-stream the selection process and appropriate training of experts involved in the selection process so that project relevance to local needs can be better assessed.

Nach Auffassung der Kommission wird die Relevanz der Projekte für die Hochschulreform verbessert durch eine stärkere Betonung der nationalen Prioritäten, eine bessere Information im Verlauf des Auswahlprozesses und eine angemessene Schulung der am Auswahlprozess beteiligten Sachverständigen, so dass die Relevanz der Projekte für lokale Bedürfnisse besser beurteilt werden kann.


The Commission is of the view that the relevance of project to higher education reform will be improved through the reinforcement of national priorities, better information up-stream the selection process and appropriate training of experts involved in the selection process so that project relevance to local needs can be better assessed.

Nach Auffassung der Kommission wird die Relevanz der Projekte für die Hochschulreform verbessert durch eine stärkere Betonung der nationalen Prioritäten, eine bessere Information im Verlauf des Auswahlprozesses und eine angemessene Schulung der am Auswahlprozess beteiligten Sachverständigen, so dass die Relevanz der Projekte für lokale Bedürfnisse besser beurteilt werden kann.


w