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Assistant brand licensing manager
Brand
Brand management
Brand management supervision
Brand manager
Brand market penetration studies
Brand market planning and operation
Brand marketing
Brand name
Brand strategy
Branded preparation
Branding
Corporate brand
Distributor's brand
Licensing manager
Manage a brand asset
Manage brand assets
Managing brand assets
Manufacturer's brand
Middleman's brand
Private brand
Product manager
Senior licensing and brand manager
Supervise a brand management
Supervise brand assets
Supervise brand management
Supervising brand management
Trademark
Trainee international licensing manager

Übersetzung für "brand manager " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

Markenmanagement beaufsichtigen


manage a brand asset | managing brand assets | manage brand assets | supervise brand assets

Markenwerte verwalten


senior licensing and brand manager | trainee international licensing manager | assistant brand licensing manager | licensing manager

Licensing Managerin | Zulassungsmanager | Licensing Manager | Zulassungsmanager/Zulassungsmanagerin


brand management | branding

Branding | Markenentwicklung


brand | brand name | trademark | manufacturer's brand | corporate brand

Marke | Warenmarke | Handelsmarke | Brand


brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

Vermarktung des Warenzeichens


Distributor's brand | Middleman's brand | Private brand

Handelsmarke




branded preparation

Originalpräparat | Originalmedikament | Originalarzneimittel
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Yet an increasing number of companies are establishing their own security management standards not only to protect their own operations and brand but also as a tool for selecting their partners in the supply chain.

Andererseits legen immer mehr Unternehmen eigene Sicherheitsstandards fest, um nicht nur ihre eigenen Aktivitäten und Marken zu schützen, sondern auch als Instrument zur Auswahl ihrer Partner innerhalb der Lieferkette.


Microsoft also provides other software solutions, including customer relationship management (branded "Dynamics"), which is a type of software used by businesses to manage their sales, marketing and customer support activities.

Microsoft bietet (unter der Marke „Dynamics“) auch Software-Lösungen an, die für das CRM eingesetzt werden, um Verkaufs-, Marketing- und Kundenpflegetätigkeiten zu verwalten.


Airport managers of peripheral airports face significant challenges in getting their ‘brand’ recognised by passengers, airlines and non-aviation commercial managers, all of whom constitute potential sources of income for airports.

Hinsichtlich der Etablierung ihrer „Marke“ bei Fluggästen, Fluggesellschaften und Geschäftsführern von Unternehmen im Non-Aviation-Bereich, die beträchtliche potenzielle Einnahmequellen für die Flughäfen darstellen könnten, sähen sich die Betreiber abgelegener Flughäfen mit erheblichen Hindernissen konfrontiert.


3. Where the design of the corporate branding of the management company or the group to which it belongs is used, it shall not distract the investor or obscure the text.

(3) Wenn das Logo der Unternehmensmarke der Verwaltungsgesellschaft oder der Gruppe, zu der sie gehört, verwendet wird, darf es den Anleger weder ablenken noch den Text verschleiern.


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3. Where the design of the corporate branding of the management company or the group to which it belongs is used, it shall not distract the investor or obscure the text.

(3) Wenn das Logo der Unternehmensmarke der Verwaltungsgesellschaft oder der Gruppe, zu der sie gehört, verwendet wird, darf es den Anleger weder ablenken noch den Text verschleiern.


which is clearly aimed at profit- or cost-sharing or shares common ownership, control or management, common quality-control policies and procedures, a common business strategy, the use of a common brand-name or a significant part of professional resources.

die eindeutig auf Gewinn- oder Kostenteilung abzielt oder durch gemeinsames Eigentum, gemeinsame Kontrolle oder gemeinsame Geschäftsführung, gemeinsame Qualitätssicherungsmaßnahmen und -verfahren, eine gemeinsame Geschäftsstrategie, die Verwendung einer gemeinsamen Marke oder durch einen wesentlichen Teil gemeinsamer fachlicher Ressourcen miteinander verbunden ist.


—which is clearly aimed at profit- or cost-sharing or shares common ownership, control or management, common quality-control policies and procedures, a common business strategy, the use of a common brand-name or a significant part of professional resources.

—die eindeutig auf Gewinn- oder Kostenteilung abzielt oder durch gemeinsames Eigentum, gemeinsame Kontrolle oder gemeinsame Geschäftsführung, gemeinsame Qualitätssicherungsmaßnahmen und -verfahren, eine gemeinsame Geschäftsstrategie, die Verwendung einer gemeinsamen Marke oder durch einen wesentlichen Teil gemeinsamer fachlicher Ressourcen miteinander verbunden ist.


which is clearly aimed at profit- or cost-sharing or shares common ownership, control or management, common quality-control policies and procedures, a common business strategy, the use of a common brand-name or a significant part of professional resources;

die eindeutig auf Gewinn- oder Kostenteilung abzielt oder durch gemeinsames Eigentum, gemeinsame Kontrolle oder gemeinsame Geschäftsführung, gemeinsame Qualitätssicherungsmaßnahmen und -verfahren, eine gemeinsame Geschäftsstrategie, die Verwendung einer gemeinsamen Marke oder durch einen wesentlichen Teil gemeinsamer fachlicher Ressourcen miteinander verbunden ist.


Yet an increasing number of companies are establishing their own security management standards not only to protect their own operations and brand but also as a tool for selecting their partners in the supply chain.

Andererseits legen immer mehr Unternehmen eigene Sicherheitsstandards fest, um nicht nur ihre eigenen Aktivitäten und Marken zu schützen, sondern auch als Instrument zur Auswahl ihrer Partner innerhalb der Lieferkette.


Firms can innovate in different ways, including technological development, quality management, new ways of organising work or distribution channels, brands or design.

Unternehmen können auf unterschiedliche Weise innovativ tätig sein; dazu zählen die technologische Entwicklung, ein qualitativ hochwertiges Management, neue Formen der Arbeitsorganisation oder neue Vertriebskanäle, Marken oder Designs.


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