Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Create a brand guideline
Create bankroll guidelines
Create brand guidelines
Create endorsement guidelines
Create manufacturing guidelines
Create underwriting guidelines
Create underwriting rules
Creating a brand guidelines
Creating manufacturing guideline
Creating manufacturing guidelines
Define manufacturing guidelines
Produce brand guidelines

Übersetzung für "create brand guidelines " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

Markenleitlinien erstellen


create bankroll guidelines | create endorsement guidelines | create underwriting guidelines | create underwriting rules

Zeichnungsrichtlinien erstellen


creating manufacturing guideline | define manufacturing guidelines | create manufacturing guidelines | creating manufacturing guidelines

Herstellungsvorgaben erstellen | Produktionsvorgaben erstellen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
22. Believes that global retailers and branded manufacturers have a great deal of responsibility, with the current production patterns, in rendering the improvement of labour conditions and wages in producing countries difficult; is convinced that fairer market structure and social conditions could be created if those companies ensured, all along their supply chains, full respect of ILO core labour standards, internationally recognised Corporate Social Responsibility (CSR) standards, in particular the recently upd ...[+++]

22. vertritt die Auffassung, dass weltweit tätige Einzelhandelsketten und Markenhersteller bei den jetzigen Herstellungsstrukturen in hohem Maß dafür verantwortlich sind, dass in den Herstellerländern die Verbesserung von Arbeitsbedingungen und Löhnen erschwert wird; ist davon überzeugt, dass fairere Marktstrukturen und soziale Bedingungen geschaffen werden könnten, wenn diese Unternehmen in ihrer gesamten Lieferkette die volle Einhaltung der wesentlichen arbeitsrechtlichen Normen der IAO und der international anerkannten Standards für die soziale Verantwortung der Unternehmen sicherstellen würden, insbesondere der vor kurzem aktualisie ...[+++]


22. Believes that global retailers and branded manufacturers have a great deal of responsibility, with the current production patterns, in rendering the improvement of labour conditions and wages in producing countries difficult; is convinced that fairer market structure and social conditions could be created if those companies ensured, all along their supply chains, full respect of ILO core labour standards, internationally recognised Corporate Social Responsibility (CSR) standards, in particular the recently upd ...[+++]

22. vertritt die Auffassung, dass weltweit tätige Einzelhandelsketten und Markenhersteller bei den jetzigen Herstellungsstrukturen in hohem Maß dafür verantwortlich sind, dass in den Herstellerländern die Verbesserung von Arbeitsbedingungen und Löhnen erschwert wird; ist davon überzeugt, dass fairere Marktstrukturen und soziale Bedingungen geschaffen werden könnten, wenn diese Unternehmen in ihrer gesamten Lieferkette die volle Einhaltung der wesentlichen arbeitsrechtlichen Normen der IAO und der international anerkannten Standards für die soziale Verantwortung der Unternehmen sicherstellen würden, insbesondere der vor kurzem aktualisie ...[+++]


11. Believes that global retailers, branded manufacturers and marketers have a great deal of responsibility in preventing manufacturing countries from improving labour conditions and wages; is convinced that fairer market structure and social conditions could be created if those companies implemented all along their supply chains internationally recognised Corporate Social Responsibility (CSR) standards, in particular the recently updated OECD Guidelines for Multi ...[+++]

11. glaubt, das weltweit tätige Einzelhandelsketten, Markenhersteller und Vermarktungsunternehmen in hohem Maß dafür verantwortlich sind, dass die Länder, in denen die Waren hergestellt werden, daran gehindert werden, ihre Arbeitsbedingungen und Löhne zu verbessern; ist davon überzeugt, dass fairere Marktstrukturen und soziale Bedingungen geschaffen werden könnten, wenn diese Unternehmen in ihrer gesamten Lieferkette international anerkannte Standards für die soziale Verantwortung der Unternehmen umsetzen würden, insbesondere die vor kurzem aktualisierten OECD-Leitsätze für multinationale Unternehmen, den „Global Compact“ der Vereinten ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.de (v4.0.br)

'create brand guidelines' ->

Date index: 2021-10-01
w