In particular, the Commission should be empowered to determine the form and content of labels for controlled substances produced, plac
ed on the market or used as feedstock, as process agent or for laboratory and analytical uses; to amend Annex III on processes for which controlled substances may be used as process agents; to amend the maximum amount of controlled substances that may be used as process agents or emitted from process agents uses; to amend Annex V on conditions for placing on the market and further distribution of controlled substances for laboratory and analytical uses; to determine a mechanism for the allocation of qu
...[+++]otas for controlled substances for laboratory and analytical uses; to amend Annex VI; to adopt modifications and time frames for the phasing out of the critical uses of halons; to amend the list of items required to be stated in an application for a licence; to adopt additional monitoring measures on trade in controlled substances or new substances and of products and equipment containing or relying on controlled substances; to adopt rules applicable to the release for free circulation in the Community of products and equipment imported from any State not party to the Protocol which were produced using controlled substances; to amend Annex VII on destruction technologies; to establish a list with products and equipment for which the recovery for destruction or destruction without prior recovery of controlled substances should be considered technically and economically feasible and therefore mandatory; to adopt minimum qualification requirements for personnel; to establish a list of technologies and practices to be used by undertakings to prevent and minimise any leakage and emission of controlled substances; to include new substances in Annex II and to amend reporting requirements for Member States and undertakings. Since those measures are of general scope and are designed to amend non-essential elements of this Regulation ...Insbesondere sollte die Kommission ermächtigt werden, Form und Inhalt der Kennzeichnung für geregelte Stoffe festzulegen, die als Ausgangsstoffe, als Verarbeitungshilfsstoffe oder für Labor- und Analysezwecke hergestellt, in Verkehr gebracht oder verwendet werd
en; den Anhang III über Verfahren, für die geregelte Stoffe als Verarbeitungshilfsstoffe verwendet werden dürfen, zu ändern; die Höchstmenge an geregelten Stoffen, die als Verarbeitungshilfsstoffe verwendet werden bzw. infolge der Verwendung als Verarbeitungshilfsstoffe emittiert werden darf, zu ändern; den Anhang V über Bedingungen für das Inverkehrbringen und die Weiterverteil
...[+++]ung geregelter Stoffe für Labor- und Analysezwecke zu ändern; ein Verfahren für die Zuweisung von Quoten für geregelte Stoffe für Labor- und Analysezwecke festzulegen; den Anhang VI zu ändern; Änderungen und Zeitpläne für die schrittweise Einstellung kritischer Verwendungen von Halonen zu beschließen; die Liste der in einem Lizenzantrag zu nennenden Punkte zu ändern; zusätzliche Überwachungsmaßnahmen für den Handel mit geregelten Stoffen oder neuen Stoffen sowie mit Produkten und Einrichtungen, die geregelte Stoffe enthalten oder benötigen, zu erlassen; Vorschriften für die Überführung von aus Nichtvertragsstaaten des Protokolls eingeführten Produkten und Einrichtungen in den zollrechtlich freien Verkehr der Gemeinschaft festzulegen, die unter Verwendung von geregelten Stoffen hergestellt wurden; den Anhang VII über Zerstörungstechnologien zu ändern; eine Liste der Produkte und Einrichtungen, bei denen die Rückgewinnung zur Zerstörung oder die Zerstörung ohne vorherige Rückgewinnung von geregelten Stoffen als technisch und wirtschaftlich machbar gelten und daher vorgeschrieben sein sollte, zu erstellen; Mindestanforderungen an die Befähigung des betreffenden Personals festzulegen; eine Liste mit Techniken oder Praktiken festlegen, die von den Unternehmen anzuwenden sind, um Undichtigkeiten und die Emission geregelter Stoffe ...