Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
High school head of department
Home economics teacher
Manage secondary school department
Manage secondary school departments
Manages secondary school department
Managing secondary school department
School department head
Secondary school department head
Secondary school head of department
Secondary school schoolteacher
Secondary school teacher

Übersetzung für "manage secondary school department " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
manage secondary school departments | managing secondary school department | manage secondary school department | manages secondary school department

Fachbereich der Sekundarstufe leiten


high school head of department | school department head | secondary school department head | secondary school head of department

Fachleiter an einer Sekundarschule | Fachleiterin an einer weiterführenden Schule | Fachleiter an einer Sekundarschule/Fachleiterin an einer Sekundarschule | Fachleiterin an einer Sekundarschule


home economics teacher | secondary school schoolteacher | secondary school head of department | secondary school teacher

AHS-Lehrer/in | BerufsschullehrerIn | HauptschullehrerIn | Lehrkraft Sekundarstufe
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This Pilot Project involved 17 secondary schools and 18 primary schools throughout Ireland; supported by all the education partners it focused on evaluating the quality of school planning, the quality of school management and the quality of learning and teaching in the pilot schools.

Das Pilotprojekt erstreckte sich auf 18 Primarschulen und 17 Sekundarschulen in ganz Irland. Mit Unterstützung aller Partner im Bildungssektor wurde die Qualität der Schulplanung, der Schulleitung, des Lernens und des Unterrichts in den Pilotschulen bewertet.


The programme will build more than 550 new classrooms, and involve modernisation and construction in 35 primary and 12 secondary schools. The 25 year loan from the European Investment Bank, the long-term lending institution of the European Union, will form part of the Irish government’s EUR 219m school expansion programme to be managed by the Department of Education and Skills

Das Darlehen der EIB, der Bank der Europäischen Union für langfristige Finanzierungen, ist für den Bau von mehr als 550 neuen Klassenzimmern sowie Modernisierungs- und Baumaßnahmen in 35 Grundschulen und 12 Sekundarschulen bestimmt. Es hat eine Laufzeit von 25 Jahren und wird im Rahmen des 219 Mio EUR umfassenden staatlichen Schulausbauprogramms gewährt, für das das irische Bildungsministerium zuständig ist.


six years of elementary education, three years of lower secondary school, three years of secondary vocational education with rail transport specialisation, as well as a course of 22 days preparing for work as a train manager, a probationary training period of three days under supervision and passing the qualification examination.

eine sechsjährige allgemeine Schulbildung, eine dreijährige Ausbildung der Sekundarstufe I und eine dreijährige berufliche Sekundarausbildung mit dem Schwerpunkt Schienenverkehr sowie ein 22-tägiger Vorbereitungslehrgang für die Tätigkeit als Zugchef, ein dreitägiges Praktikum unter Aufsicht und Ablegung der Befähigungsprüfung.


The overall project will be managed and implemented by the Department of Education and Skills which has determined the most suitable schools to benefit from the European Investment Bank backed investment scheme.

Das gesamte Projekt wird vom Ministerium für Bildung und berufliche Qualifizierung gemanagt und durchgeführt. Das Ministerium hat die Schulen ausgewählt, die für einen Finanzierungsbeitrag der Europäischen Investitionsbank in Betracht kommen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Calls on the Member States to organise support programmes for parents, particularly for disadvantaged families, and to promote the allocation of posts for counsellors in each secondary school to assist the social-emotional needs of young people, with a special focus on prevention programmes such as self-esteem enhancement and crisis management;

26. fordert die Mitgliedstaaten auf, Unterstützungsprogramme für Eltern, insbesondere in benachteiligten Familien, zu organisieren und sich für die Schaffung von Beraterstellen an allen Sekundarschulen einzusetzen, um den Jugendlichen bei sozialen und emotionalen Problemen Unterstützung zu bieten, wobei ein besonderer Schwerpunkt auf Präventionsprogrammen, beispielsweise für den Aufbau des Selbstwertgefühls oder zur Krisenbewältigung, liegt;


26. Calls on the Member States to organise support programmes for parents, particularly for disadvantaged families, and to promote the allocation of posts for counsellors in each secondary school to assist the social-emotional needs of young people, with a special focus on prevention programmes like self-esteem enhancement and crisis management;

26. fordert die Mitgliedstaaten auf, Unterstützungsprogramme für Eltern, insbesondere in benachteiligten Familien, zu organisieren und sich für die Schaffung von Beraterstellen an allen Sekundarschulen einzusetzen, um den Jugendlichen bei sozialen und emotionalen Problemen Unterstützung zu bieten, wobei ein besonderer Schwerpunkt auf Präventionsprogrammen, beispielsweise für den Aufbau des Selbstwertgefühls oder zur Krisenbewältigung, liegt;


We regret, however, that in its present form with the management philosophy adopted and with the resources currently allocated, this programme has in many cases become an encouragement to stop drinking milk in view of the poor quality and unsatisfactory nature of the products offered in relation to the tastes of pupils in lower secondary school.

Wir bedauern jedoch, dass das Programm in seiner derzeitigen Form aufgrund der vorherrschenden Managementphilosophie und der derzeit dafür bereitgestellten Mittel in vielen Fällen eher eine Ermunterung zum Verzicht auf Milch darstellt, da die angebotenen Produkte in qualitativer Hinsicht und ihrem Wesen nach kaum den Geschmack der Schüler in der Sekundarstufe I treffen.


We regret, however, that in its present form with the management philosophy adopted and with the resources currently allocated, this programme has in many cases become an encouragement to stop drinking milk in view of the poor quality and unsatisfactory nature of the products offered in relation to the tastes of pupils in lower secondary school.

Wir bedauern jedoch, dass das Programm in seiner derzeitigen Form aufgrund der vorherrschenden Managementphilosophie und der derzeit dafür bereitgestellten Mittel in vielen Fällen eher eine Ermunterung zum Verzicht auf Milch darstellt, da die angebotenen Produkte in qualitativer Hinsicht und ihrem Wesen nach kaum den Geschmack der Schüler in der Sekundarstufe I treffen.


Yves Mény (Rapporteur), President of the European University Institute; Fiorella Kostoris Padoa Schioppa, Professor of Economics at "La Spienza", Rome; former President of ISAE; Lars-Hendrik Röller, President of European School of Management and Technology, Berlin and Professor of Economics, Humboldt University, Berlin; Lord (David) Sainsbury (Vice-Chair), Former Under Secretary of State at UK Department of Trade and Industry with responsibility for Science Innovation; Head of Gatsby Char ...[+++]

Yves Mény (Berichterstatter), Präsident des Europäischen Hochschulinstituts; Fiorella Kostoris Padoa Schioppa, Wirtschaftsprofessorin an der Universität „La Sapienza“ in Rom, ehemalige Präsidentin des ISAE; Lars-Hendrik Röller, Präsident der European School of Management and Technology, Berlin, und Professor für Wirtschaft an der Humboldt-Universität zu Berlin; Lord (David) Sainsbury (stellvertretender Vorsitzender), ehemaliger Staatssekretär im Industrie- und Handelsministerium des Vereinigten Königreichs mit Zuständigkeiten für Wissenschaft und Innovation, Leiter der Gat ...[+++]


This argument is strengthened by the fact that the beneficiary organisations are generally small institutions (e.g. primary or secondary schools) with limited administrative back-up and experience of dealing with international project management.

Dieses Argument wird dadurch untermauert, dass es sich bei den begünstigen Organisationen in der Regel um kleine Einrichtungen (z.B. Primär- oder Sekundarschulen) mit begrenztem administrativem Hintergrund und nur wenig Erfahrung mit internationalem Projektmanagement handelt.




datacenter (1): www.wordscope.de (v4.0.br)

'manage secondary school department' ->

Date index: 2021-09-27
w