Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Head teacher of secondary school
Headmaster of primary school
Headteacher of primary school
Nursery School head teacher's certificate
Primary education headteacher
Primary school SEN teacher
Primary school head teacher
Primary school pupil-teacher ratio
Primary school special needs teacher
Secondary school director
Secondary school head teacher
Secondary school principal
Special educational needs teacher primary school

Übersetzung für "primary school head teacher " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
headteacher of primary school | primary education headteacher | headmaster of primary school | primary school head teacher

Grundschulleiterin | Grundschulrektorin | Grundschulleiter/Grundschulleiterin | Grundschulrektor


primary school special needs teacher | teacher in special educational needs in primary school | primary school SEN teacher | special educational needs teacher primary school

Sonderpädagogin für Grundschulen | SPF-Lehrkraft | Sonderpädagoge Primarstufe/Sonderpädagogin Primarstufe | SPF-LehrerIn


head teacher of secondary school | secondary school director | secondary school head teacher | secondary school principal

Leiter einer Sekundarschule | Leiterin einer Sekundarschule | Leiter einer Sekundarschule/Leiterin einer Sekundarschule | Schulleiter


primary school pupil-teacher ratio

Schüler-Lehrer-Verhältnis an der Grundschule


Nursery School head teacher's certificate

Diplom Vorschulleiterin zur Erteilung von Vorschulunterricht


..head teacher, nursery school | head, nursery school

Vorschulleiterin
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The programme "Education in Emergency Programme in Four Former States in South Sudan" (EU Trust Fund contribution: €22.4 million) will focus on school-age children attending primary schools in South Sudan (aged 6-18), primary school teachers, school staff, Parent Teacher Associations (PTAs) and the education system in general in the former four states Northern Bahr el Ghazal (NBEG), Western Bahr el Ghazal (WBeG), Warrap and Eastern Equatoria.

Das Programm „Bildung in Notsituationen in vier ehemaligen Staaten im Südsudan“ (Beitrag des EU-Treuhandfonds: 22,4 Mio. EUR) konzentriert sich auf Kinder im schulpflichtigen Alter (6-18), die eine Grundschule in Südsudan besuchen, sowie auf Grundschullehrer, Schulpersonal, Eltern-/Lehrerverbände und das Bildungssystem im Allgemeinen, und zwar in den vier ehemaligen Bundesstaaten Northern Bahr el Ghazal, Western Bahr el Ghazal, Warrap und Eastern Equatoria.


Increase cooperation between schools by making school partnerships and pupil mobility under Erasmus+ more accessible and to enrich digital and intercultural learning by promoting participation in eTwinning. This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools ...[+++]

die Zusammenarbeit zwischen den Schulen stärken, indem sie den Zugang zu Schulpartnerschaften und Schülermobilität im Rahmen des Programms Erasmus+ erleichtert sowie digitales und interkulturelles Lernen durch die Förderung einer Teilnahme an eTwinning bereichert; eTwinning ist das weltweit größte Netz für Lehrkräfte und bietet Schulpersonal (Lehrkräften, Schulleiterinnen und Schulleitern, Bibliotheksbediensteten usw.) sowie Schülerinnen und Schülern eine Plattform, um miteinander zu kommunizieren, zusammenzuarbeiten und gemeinsam Projekte umzusetzen; ein Instrument zur Selbsteinschätzung der digitalen Fähigkeiten (SELFIE) entwickeln, ...[+++]


In 2014, 2.1 million persons worked as primary school teachers in the European Union (EU).

Im Jahr 2014 übten 2,1 Millionen Personen in der Europäischen Union (EU) eine Lehrtätigkeit im Primarbereich (Grundschule) aus.


This annual Eurydice report is published to coincide with World Teachers' Day (5 October); it contains a comparative overview of salaries for full time, fully qualified teachers and school heads at pre-primary, primary, lower secondary and upper secondary education levels.

Der Eurydice-Bericht wird jedes Jahr zum Weltlehrertag (5. Oktober) veröffentlicht; er enthält einen vergleichenden Überblick über die Gehälter von voll ausgebildeten, in Vollzeit arbeitenden Lehrkräften und Schulleitern an Vorschulen, Primarschulen und Sekundarschulen (Stufen I und II).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The survey covers teachers and school heads at pre-primary, primary, lower secondary and upper secondary level.

Die Erhebung erfasst Lehrkräfte und Schulleiter an Vorschulen, Primarschulen und Sekundarschulen (Stufen I und II).


The report, Teachers' and School Heads' Salaries and Allowances in Europe (2013/2014), shows that the basic salaries for teachers entering the profession in primary and lower secondary education are lower than GDP per capita2 in around three quarters of the countries surveyed (except in DE, ES, CY, MT, PT, the UK-Scotland, ME, and TR).

Der Bericht Teachers' and School Heads' Salaries and Allowances in Europe (Gehälter und Zulagen für Lehrkräfte und Schulleiter in Europa) 2013/2014 zeigt, dass in etwa drei Vierteln der untersuchten Länder (außer in DE, ES, CY, MT, PT, UK-Schottland, ME und TR) die Grundgehälter für Lehrkräfte, die im Primar- und unteren Sekundarbereich in den Beruf einsteigen, unter dem BIP pro Kopf2 liegen.


Comenius partnerships have a comparatively greater impact on teachers and on schools and their environments in pre-primary and primary schools because it is easier to mobilise and involve an entire school and to integrate new ideas and activities into curricula at this level.

Eine vergleichsweise größere Wirkung auf Lehrkräfte und Schule samt Umfeld haben Comenius-Partnerschaften auf Vorschul- und Grundschulebene; Grund hierfür ist, dass es auf dieser Stufe einfacher ist, die Gesamtheit einer Schule zu mobilisieren und einzubinden sowie neue Ideen und Maßnahmen in den Lehrplan aufzunehmen.


strengthening of primary and intermediate level education through provision of teaching and learning materials, for over 15,000 schools, furniture for 3,000 primary schools, and comprehensive rehabilitation of 150 schools. training of 50,000 primary school teachers and 30,000 secondary school teachers.

zum Ausbau der Bildung auf der Ebene der Grund- und Oberschulen durch die Bereitstellung von Lehr- und Lernmaterialien für mehr als 15 000 Schulen, Mobiliar für 3000 Grundschulen und eine umfassende Instandsetzung von 150 Schulen; zur Schulung von 50 000 Grundschullehrern und 30 000 Oberschullehrern.


We now need to build upon that success by mainstreaming that experience, so that it moves beyond the pilot stage into all schools; improving the way in which we deal with transition phases from one school to another - so that success in primary education is effectively built upon in secondary; and ensuring the availability of mother-tongue foreign language speakers in schools who can help children develop their skills beyond the capacity of normal primary or ...[+++]

Jetzt müssen wir auf diesem Erfolg aufbauen und diese Erfahrung allgemein durchsetzen, d. h. aus der Pilotphase heraus- und in alle Schulen hineinführen. Wir müssen den Übergang von einer Schule in eine andere verbessern - damit auf dem Erfolg in der Primarschulausbildung in der Sekundarschule konsequent aufgebaut wird. Und wir müssen sicherstellen, dass für den Fremdsprachenunterricht in den Schulen Muttersprachler zur Verfügung stehen, die den Kindern helfen können, ihre Fähigkeiten über das hinaus zu entwickeln, was normale Primar- oder Sekundarschullehrer bieten können.


20% of teachers in Finland have basic skills and in England 68% of primary school teachers and 66% of secondary school teachers were confident about their capabilities.

In Finnland besitzen 20% der Lehrkräfte Grundkenntnisse. In England behaupten 68% der Primärschullehrer und 66% der Sekundarschullehrer, über ausreichende Kenntnisse in den IKT zu verfügen.


w