Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Entry of a train into a station
Staging point for a goods train
Staging station for a goods train
To admit a train into a station
To bring a train into a station
Train and station cleaner
Train cleaner
Train cleaning operative
Train depot cleaner

Übersetzung für "train and station cleaner " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
train and station cleaner | train depot cleaner | train cleaner | train cleaning operative

Schienenfahrzeugreinigerin | Waggonreinigerin | Schienenfahrzeugreiniger/Schienenfahrzeugreinigerin | Waggonreiniger


staging point for a goods train | staging station for a goods train

Behandlungsbahnhof eines Güterzuges | Haltebahnhof eines Güterzuges


to admit a train into a station | to bring a train into a station

einen Zug einfahren lassen | einen Zug zulassen


entry of a train into a station

Einfahrt eines Zuges in einen Bahnhof
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
An operational rule shall be implemented concerning the use by train or station staff of the moveable safety barrier fitted to wheelchair lifts.

Es ist eine betriebliche Regelung für die Betätigung der an Hubliften montierten beweglichen Sicherheitsbarriere durch das Zug- oder Bahnhofspersonal umzusetzen.


Operations rules shall be implemented concerning the operation of boarding aids by train and station staff.

Es sind betriebliche Regelungen für die Bedienung von Einstiegshilfen durch das Zug- und das Bahnhofspersonal umzusetzen.


The Regulation obliges rail undertakings and stations managers to ensure passengers’ personal security in trains and stations in cooperation with the public authorities.

Nach der Verordnung müssen Eisenbahnunternehmen und Bahnhofsbetreiber in Zusammenarbeit mit den staatlichen Stellen die persönliche Sicherheit der Fahrgäste in den Zügen und in den Bahnhöfen gewährleisten.


Following on from the financing provided for the first phase of the LGV Est-Européenne project (EUR 100 million directly and EUR 100 million intermediated), this EUR 120 million financial commitment will serve to link the Lorraine high-speed train station (Baudrecourt) to the Alsace high-speed train station (Vendenheim) by 2016 through the construction of 71km of new line between Baudrecourt and Danne-et-Quatre-Vents.

Die EIB hat bereits für den ersten Bauabschnitt des Projekts LGV Est Européenne 100 Mio EUR als Direktdarlehen und 100 Mio EUR über zwischengeschaltete Banken bereitgestellt. Das neue Darlehen von 120 Mio EUR ist nun dafür bestimmt, den TGV-Bahnhof in Lothringen (Baudrecourt) mit dem TGV-Bahnhof im Elsass (Vendenheim) zu verbinden. Dazu soll bis 2016 eine Strecke von 71 km zwischen Baudrecourt und Danne-et-Quatre-Vents neu gebaut werden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Other improvements are cited far less often: better network with more routes or stations (20%), faster journeys (17%), more reliable services (16%), more comfortable and cleaner trains (16%), and more frequent services (14%).

Andere Verbesserungen wurden weit seltener genannt: ein besseres Netz mit mehr Strecken oder Bahnhöfen (20 %), kürzere Fahrtzeiten (17 %), zuverlässigere Dienste (16 %), bequemere und sauberere Züge (16 %) und eine höhere Zugfrequenz (14 %).


By 2016, the loan will serve to link the Lorraine high speed train station (Baudrecourt) to the Alsace high speed train station (Vendenheim) and cut journey times from Paris to Strasbourg by 30 minutes (from 2 hours 20 minutes to 1 hour 50 minutes) and from Luxembourg to Strasbourg by 45 minutes (from 2 hours 10 minutes to 1 hour 25 minutes).

Diese Finanzierung ermöglicht die Anbindung des Bahnhofs Lorraine TGV in Baudrecourt an den Bahnhof Alsace TGV (Vendenheim) und die Reduzierung der Fahrtdauer zwischen Paris und Straßburg von 2:20 h auf 1:50 h (um 30 Minuten) und zwischen Luxemburg und Straßburg von 2:10 h auf 1:25 h (um 45 Minuten).


Concrete examples of discriminatory practices on access to tracks and rail-related services include: km-based infrastructure charging or kWh-based charging for electricity that give disproportionate discounts to the largest operator (incumbent); insufficient information on requirements for newcomers' access given in "network statements" (the document setting out the characteristics of the infrastructure and the conditions for its use); denied access to central stations for international passenger trains competing with those of the incumbent , no information nor ticketing fa ...[+++]

Konkrete Beispiele für diskriminierende Praktiken in Bezug auf den Zugang zu Fahrwegkapazität und schienenverkehrsbezogenen Leistungen sind: Infrastrukturentgelte auf Kilometerbasis und verbrauchsabhängige Stromtarife mit unverhältnismäßig hohen Preisabschlägen für den größten Betreiber (das etablierte Unternehmen); unzureichende Informationen über die Voraus­setzungen des Infrastrukturzugangs neuer Marktteilnehmer in den „Schienen­netz-Nutzungsbedingungen“ (Dokument zur Beschreibung der Merkmale der Infrastruktur und der Bedingungen ihrer Nutzung); Verweigerung des Zugangs zu Hauptbahnhöfen für internationale Personenverkehrszüge, die ...[+++]


The Regulation obliges rail undertakings and stations managers to ensure passengers’ personal security in trains and stations in cooperation with the public authorities.

Nach der Verordnung müssen Eisenbahnunternehmen und Bahnhofsbetreiber in Zusammenarbeit mit den staatlichen Stellen die persönliche Sicherheit der Fahrgäste in den Zügen und in den Bahnhöfen gewährleisten.


- addressing of train and station calls through functional numbers in place of the terminal number

- Adressierung von Zug- und Bahnhofsrufen über Funktionsnummern anstelle der Teilnehmerrufnummer.


Annex 1: Breakdown of funding Annex 2: Structure and research areas proposed ANNEX 1 BREAKDOWN OF FUNDING FOR THE FOURTH EC RTD FRAMEWORK PROGRAMME (1994-98) MECU (Current prices) First Area of Activity (Research, Technological 10925 Development and Demonstration Programmes) Second Area of Activity (Cooperation with Third 790 Countries and International Organizations) Third Area of Activity (Dissemination and 600 Utilization of Results) Fourth Area of Activity (Stimulation of the 785 Training and Mobility of Researchers) MAXIMUM OVERA ...[+++]

Anhang 1: Finanzielle Aufschlüsselung Anhang 2: Struktur und Forschungsgebiete Anhang 1 FINANZIELLE AUFSCHLÜSSELUNG VIERTES RAHMENPROGRAMM (1994-1998) Mio. ECU (zu Markt- preisen von 1992) Erster Aktionsbereich (Programme fuer Forschung, 10925 technologische Entwicklung und Demonstration) Zweiter Aktionsbereich (Zusammenarbeit mit 790 Drittländern und internationalen Organisationen) Dritter Aktionsbereich (Verbreitung und Nutzung 600 der Ergebnisse) Vierter Aktionsbereich (Foerderung der Ausbildung 785 und Mobilität der Forscher) GESAMTHOECHSTBETRAG 13100 Unverbindliche Aufteilung zwischen den Themen des ersten Aktionsbereichs - Informat ...[+++]




Andere haben gesucht : train and station cleaner     train cleaner     train cleaning operative     train depot cleaner     


datacenter (1): www.wordscope.de (v4.0.br)

'train and station cleaner' ->

Date index: 2022-12-16
w