Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adapt voice register to audio
Adapt voice register to the audio material
Adapt voice to the audio material
Collaborate with a voice coach
Criminal profiler
Modify voice register to the audio material
Operate voice picking systems
Profiler
Use voice-directed systems in warehouses
Utilise warehouse voice picking systems
VOX
VoIP
Voice alert
Voice alert message
Voice mail
Voice messaging
Voice over IP
Voice print
Voice profile
Voice transmission over internet protocol
Voice-controlled operation
Voice-operated relay
Voice-operated transmitter keyer
Work with a voice coach
Working with voice coaches

Übersetzung für "voice profile " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE




use voice-directed systems in warehouses | utilise warehouse voice picking systems | operate voice picking systems | perform warehouse operations using voice picking systems

Pick-by-Voice-Kommissionierungssysteme bedienen | Sprachkommissionierungsanlagen bedienen


work with a voice coach | working with voice coaches | collaborate with a voice coach | work with a voice coach

mit einem Stimm-Coach arbeiten | mit einem Stimmbildner arbeiten | mit einem Stimmtrainer arbeiten


adapt voice register to audio | adapt voice to the audio material | adapt voice register to the audio material | modify voice register to the audio material

Stimmlage an Audiomaterial anpassen | Stimmregister an Audiomaterial anpassen


voice-controlled operation | voice-operated relay | voice-operated transmitter keyer | VOX [Abbr.]

durch Sprachsignal gesteuerte Schaltung




voice transmission over internet protocol | voice over IP [ VoIP ]

Sprachübermittlung über Internet-Protokoll | Voice over Internet Protocol [ VoIP ]


Voice mail | Voice messaging

Sprachspeicherdienst | Voicemail


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
forensic identification information such as fingerprints, DNA profile (established from the non-coding part of DNA), voice profile, blood group, dental information.

Informationen für die forensische Identifizierung wie Fingerabdrücke, (dem nicht codierenden Teil der DNA entnommene) DNA-Profile, Stimmprofil, Blutgruppe, Gebiss.


(v) Forensic identification information such as fingerprints, DNA profile (established from the non-coding part of DNA), voice profile, blood group, dental information

(v) Informationen für die forensische Identifizierung wie Fingerabdrücke, (dem nicht codierenden Teil der DNA entnommene) DNA-Profile, Stimmprofil, Blutgruppe, Gebiss.


(v) Forensic identification information such as fingerprints, DNA profile (established from the non-coding part of DNA), voice profile, blood group, dental information

(v) Informationen für die forensische Identifizierung wie Fingerabdrücke, (dem nicht codierenden Teil der DNA entnommene) DNA-Profile, Stimmprofil, Blutgruppe, Gebiss.


29. Voices its concern at the interpretation of criteria relating to economic and social governance; protests against the imposition of economic and social 'hidden criteria' and considers that the analysis of legislation and public policy in this area should not lead to liberalisation and deregulation requirements; recommends that criteria relating to the existence and quality of public services should be added to governance profiles; points out that the stance of ACP states or regions on the final choice of whether or not to take part in the Economic ...[+++]

29. bringt seine Besorgnis angesichts der Auslegung der Kriterien in Bezug auf die wirtschaftliche und soziale Governance zum Ausdruck; spricht sich entschieden gegen die Durchsetzung von "versteckten Kriterien' wirtschaftlicher und sozialer Art aus, und ist der Meinung, dass die Analyse der Gesetzgebungen und der Politik der öffentlichen Hand in diesem Bereich nicht zu Forderungen nach Liberalisierung und Deregulierung führen dürfen; empfiehlt, in den "Governance-Profilen" die Existenz und die Qualität öffentlicher Dienstleistungen als Kriterien hinzuzufügen; erinnert daran, dass die endgültige Entscheidung der AKP-Länder bzw. -Regionen, sich an den Wirt ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
29. Voices its concern at the interpretation of criteria relating to economic and social governance; protests against the imposition of economic and social 'hidden criteria' and considers that the analysis of legislation and public policy in this area should not lead to liberalisation and deregulation requirements; recommends that criteria relating to the existence and quality of public services should be added to governance profiles; points out that the stance of ACP states or regions on the final choice of whether or not to take part in the Economic ...[+++]

29. bringt seine Besorgnis angesichts der Auslegung der Kriterien in Bezug auf die wirtschaftliche und soziale Governance zum Ausdruck; spricht sich entschieden gegen die Durchsetzung von "versteckten Kriterien' wirtschaftlicher und sozialer Art aus, und ist der Meinung, dass die Analyse der Gesetzgebungen und der Politik der öffentlichen Hand in diesem Bereich nicht zu Forderungen nach Liberalisierung und Deregulierung führen dürfen; empfiehlt, in den "Governance-Profilen" die Existenz und die Qualität öffentlicher Dienstleistungen als Kriterien hinzuzufügen; erinnert daran, dass die endgültige Entscheidung der AKP-Länder bzw. -Regionen, sich an den Wirt ...[+++]


29. Voices its concern at the interpretation of criteria relating to economic and social governance; protests against the imposition of economic and social 'hidden criteria' and considers that the analysis of legislation and public policy in this area should not lead to liberalisation and deregulation requirements; recommends that criteria relating to the existence and quality of public services should be added to governance profiles; points out that the stance of ACP states or regions on the final choice of whether or not to take part in the Economic ...[+++]

29. bringt seine Besorgnis angesichts der Auslegung der Kriterien in Bezug auf die wirtschaftliche und soziale Governance zum Ausdruck; spricht sich entschieden gegen die Durchsetzung von „versteckten Kriterien“ wirtschaftlicher und sozialer Art aus, und ist der Meinung, dass die Analyse der Gesetzgebungen und der Politik der öffentlichen Hand in diesem Bereich nicht zu Forderungen nach Liberalisierung und Deregulierung führen dürfen; empfiehlt, in den „Governance-Profilen“ die Existenz und die Qualität öffentlicher Dienstleistungen als Kriterien hinzuzufügen; erinnert daran, dass die endgültige Entscheidung der AKP-Länder bzw. -Regionen, sich an den Wirt ...[+++]


Precisely because the idea of the EU speaking with one voice in the United Nations Security Council still seems somewhat idealistic, multilateral instruments and commitments should be used to boost the EU’s role and profile within the United Nations.

Gerade weil die Vorstellung, die EU mit einer Stimme im Sicherheitsrat der Vereinten Nationen auftreten zu lassen, zur Zeit noch utopisch erscheint, sollten multilaterale Instrumente und Verpflichtungen die EU-Rolle im Rahmen der Vereinten Nationen stärken und sichtbar machen.


24. Notes with satisfaction that, as at 31 May 2002, the commitments implementation level for headings 2, 3 and 4 was higher than on the same date in 2001, though it was lower than the original implementation profile; voices its concern at the potential political repercussions, in the context of preparing for enlargement, of the very low implementation level for heading 7; also notes that, as at 31 May 2002, the payments implementation level was lower than on the same date in 2001, thus sowing doubt as to keeping to the original profile;

24. begrüßt, dass die Ausführungsrate bei den Verpflichtungen in den Rubriken 2, 3 und 4 am 31. Mai 2002 über dem Wert desselben Zeitpunkts des Jahres 2001 liegt, wenn auch unterhalb des ursprünglichen Ausführungsprofils; zeigt sich besorgt über die politischen Auswirkungen, die die sehr niedrige Ausführungsrate der Rubrik 7 im Rahmen der Vorbereitung der Erweiterung haben könnte; stellt ebenfalls fest, dass die Ausführungsrate bei den Zahlungen am 31. Mai 2002 unter dem entsprechenden Wert desselben Zeitpunkts des Jahres 2001 liegt, was Zweifel bezüglich der Beibehaltung des ursprünglichen Profils aufkommen lässt;


w