Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Agence-énergie-appareils électriques
EAE
Eae
Encéphalomyélite allergique expérimentale
Encéphalomyélite auto-immune expérimentale
Gène eae
équipe d’assistance en cas de flambée épidémique

Übersetzung für "EAE " (Französisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE




agence-énergie-appareils électriques [ eae ]

energie-agentur-elektrogeräte [ eae ]


équipe d’assistance en cas de flambée épidémique | EAE [Abbr.]

Hilfeleistungsteam beim Ausbruch einer Pandemie


encéphalomyélite allergique expérimentale | encéphalomyélite auto-immune expérimentale | EAE [Abbr.]

experimentelle allergische Enzephalitis | EAE [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Ï áñéèìüò õðïâáëëïìÝíùí ó÷åäßùí áõîÞèçêå óçìáíôéêÜ êáé óôáèåñÜ áðü ôï 2000 (áýîçóç êáôÜ 15% ìåôáîý 2000 êáé 2001 êáé êáôÜ 21% ìåôáîý 2001 êáé 2002).

Die Anzahl der vorgelegten Projekte ist seit dem Jahr 2000 stetig und kräftig gestiegen (von 2000 auf 2001 um 15%, und von 2001 auf 2002 um 21%).


« ÐñïêåéìÝíïõ íá õðïóôçñßîåé ôï ðíåýìá ðñùôïâïõëßáò êáé ôç äçìéïõñãéêüôçôá ôùí íÝùí, ç Êïéíüôçôá õðïóôçñßæåé ó÷Ýäéá óôá ïðïßá ïé íÝïé óõììåôÝ÷ïõí åíåñãÜ êáé Üìåóá óå êáéíïôüìïõò êáé äçìéïõñãéêÝò ðñùôïâïõëßåò êáé ó÷Ýäéá, ðïõ åðéêåíôñþíïíôáé óôçí êïéíùíéêÞ óõììåôï÷Þ ôùí íÝùí óå ôïðéêü, ðåñéöåñåéáêü, åèíéêü Þ åõñùðáúêü åðßðåäï.

"Zur Förderung der Eigeninitiative und der Kreativität junger Menschen unterstützt die Gemeinschaft Projekte, bei denen diese aktiv und unmittelbar an innovativen und kreativen Maßnahmen und an Maßnahmen zur gesellschaftlichen Einbindung junger Menschen auf lokaler, regionaler, nationaler und europäischer Ebene teilnehmen.


- ÅîáóöÜëéóç ôçò óõìðëçñùìáôéêüôçôáò ôïõ ðñïãñÜììáôïò ÍÅÏËÁÉÁ ìå ôá ðñïãñÜììáôá SOCRATES êáé LEONARDO DA VINCI, êáèþò êáé ìå Üëëåò ðïëéôéêÝò, üðùò, ìåôáîý Üëëùí, ç ðïëéôéêÞ ãéá ôïí ðïëéôéóìü, ôïí áèëçôéóìü êáé ôçí áðáó÷üëçóç.

- Gewährleistung der Komplementarität zwischen dem Programm JUGEND und den Programmen SOKRATES und LEONARDO DA VINCI sowie anderen Politikbereichen wie vor allem Kultur, Sport und Beschäftigung


- Ç ÅðéôñïðÞ åêôéìÜ üôé ðñÝðåé íá êáôáâëçèåß ðñïóðÜèåéá ãéá êáëýôåñç óôï÷ïèÝôçóç ôùí íÝùí ìå ëéãüôåñåò åõêáéñßåò êáé ôùí íÝùí ðïõ æïõí óå áðïìïíùìÝíåò ðåñéï÷Ýò ôçò õðáßèñïõ ìå åíßó÷õóç ôùí äñÜóåùí åíçìÝñùóçò êáé åðéêïéíùíßáò óå ôïðéêü êáé ðåñéöåñåéáêü åðßðåäï (âë. óõóôÜóåéò 3 êáé 4).

- Die Kommission ist der Ansicht, dass der gezielten Einbeziehung Jugendlicher, die in der Gesellschaft nur über eingeschränkte Möglichkeiten verfügen, und derer, die in abgelegenen ländlichen Gebieten leben, besondere Aufmerksamkeit zu widmen ist. Dies könnte durch die Stärkung von Informations- und Kommunikationstätigkeiten auf lokaler und regionaler Ebene geschehen (siehe auch Empfehlung 3 und 4).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Ôñßá áðü áõôÜ áöïñïýí ôï èÝìá « ÊáôáóêåõÞ äéáóõíäÝóåùí ðñïóüíôùí : Ýíá óýóôçìá ìåôáöïñÜò ôùí ðñïóüíôùí êáôÜñôéóçò êáèüëç ôç äéÜñêåéá ôçò æùÞò », äýï ó÷Ýäéá ôï èÝìá « Ïé õðçñåóßåò ðñïóáíáôïëéóìïý êáé óõìâïõëþí » êáé Ýíá ìüíïí ó÷Ýäéï ôï èÝìá « Ôá ðïëõäýíáìá êÝíôñá êáé ç çëåêôñïíéêÞ ìáèçôåßá ».

Drei dieser Projekte betrafen das Thema "Schaffung von Qualifizierungsübergängen: ein System für die Übertragung und Akkumulierung von Ausbildungsleistungen für lebenslanges Lernen", zwei bezogen sich auf das Thema "Beratungs- und Orientierungsdienste" und ein einziges Projekt auf das Thema "Mehrzwecklernzentren und E-Learning".


Ï áñéèìüò õðïâáëëïìÝíùí ó÷åäßùí áõîÞèçêå óçìáíôéêÜ êáé óôáèåñÜ áðü ôï 2000 (áýîçóç êáôÜ 15% ìåôáîý 2000 êáé 2001 êáé êáôÜ 21% ìåôáîý 2001 êáé 2002).

Die Anzahl der vorgelegten Projekte ist seit dem Jahr 2000 stetig und kräftig gestiegen (von 2000 auf 2001 um 15%, und von 2001 auf 2002 um 21%).


- Èá ðñÝðåé íá åíéó÷õèåß ç ðïóïôéêÞ áîéïëüãçóç ôùí ó÷åäßùí ðïõ õëïðïéïýíôáé óôï ðëáßóéï ôùí äñÜóåùí 1, 2 êáé 3 êáé ðñïÝñ÷ïíôáé áðü ó÷Ýäéï ôçò äñÜóçò 5.

- Die quantitative Evaluierung der Projekte im Rahmen von Aktion 1, 2 und 3, die aus Aktion 5 hervorgegangen sind, sollte verstärkt zum Einsatz kommen.


Ïé áîéïëïãçôÝò åðéóçìáßíïõí üôé ç äñÜóç 5, ç ïðïßá áöïñÜ êõñßùò óõíïäåõôéêÜ ìÝôñá ôùí äñÜóåùí 1 êáé 2 èá ðñÝðåé íá ÷ñçóéìïðïéåßôáé êáé ãéá ôç äñÜóç 3.

Die Evaluatoren weisen darauf hin, dass die Aktion 5, die bislang schwerpunktmäßig zur Unterstützung der Aktionen 1 und 2 eingesetzt wurde, auch für Aktion 3 genutzt werden sollte.


- ÏñéóìÝíåò äñáóôçñéüôçôåò ôçò äñÜóçò 5 èá ðñÝðåé íá ìçí ðáñåìâáßíïõí ìüíïí óôçí ðñïåôïéìáóßá ôùí äñÜóåùí 1 êáé 2, áëëÜ êáé óôçí ðñïåôïéìáóßá ôçò äñÜóçò 3.

- Bestimmte Tätigkeiten im Rahmen von Aktion 5 sollten nicht nur der Vorbereitung von Aktion 1 und 2, sondern auch von Aktion 3 dienen.


- ÊáôÜ êýñéï ëüãï, ïé åêèÝóåéò ðïõ åêðïíÞèçêáí áðü ôá êñÜôç ìÝëç êáé ôéò ÷þñåò ðïõ óõììåôÝ÷ïõí óôï ðñüãñáììá üóïí áöïñÜ ôïí áíôßêôõðï ôùí äñÜóåùí 1, 2, 3 êáé 5 ôïõ ðñïãñÜììáôïò ÍÅÏËÁÉÁ

- In erster Linie die Berichte der Mitgliedstaaten und der Programmländer über die Auswirkungen der Aktionen 1, 2, 3 und 5 des Aktionsprogramms JUGEND.




datacenter (12): www.wordscope.de (v4.0.br)

EAE ->

Date index: 2023-10-18
w