Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Classical languages teacher secondary school
General secondary school teacher
High school classical languages teacher
High school latin teacher
ICT teacher secondary school
Modern languages high school teacher
Modern languages teacher
Modern languages teacher secondary school
Secondary school computing teacher
Secondary school latin teacher
Secondary school modern languages tutor
Secondary school teacher
Teacher of ICT in secondary schools
Teacher-adviser

Übersetzung für "Classical languages teacher secondary school " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
high school classical languages teacher | high school latin teacher | classical languages teacher secondary school | secondary school latin teacher

Lateinlehrerin Sekundarstufe | Lehrer für Alte Sprachen Sekundarstufe | LateinlehrerIn | Lehrkraft für Alte Sprachen Sekundarstufe


modern languages high school teacher | modern languages teacher | modern languages teacher secondary school | secondary school modern languages tutor

Fremdsprachenlehrer/in Sekundarstufe | Lehrer für Englisch Sekundarstufe | Lehrer/in für Russisch Sekundarstufe | Lehrkraft für Lebende Sprachen Sekundarstufe


high school information and communication technology teacher | secondary school computing teacher | ICT teacher secondary school | teacher of ICT in secondary schools

InformatiklehrerIn Sekundarstufe | Lehrer für Informatik Sekundarstufe | IKT-Lehrer Sekundarstufe | IT-Lehrkraft Sekundarstufe


teacher-adviser(secondary school)

Aufsichtsfuehrender mit Befaehigung zum hoeheren Lehramt | Aufsichtspersonal mit Befaehigung zum hoeheren Lehramt




general secondary school teacher

Lehrer in der Sekundarstufe I
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Secondary school language teachers must study at least for two years in a country of their target language.

Sprachlehrer der Sekundarschulen müssen mindestens zwei Jahre lang in einem Land studieren, in dem ihre Zielsprache gesprochen wird.


Making mobility a reality for all: by building on the positive experiences of the Erasmus+ programme and the European Solidarity Corps and expanding participation in them as well as by creating an EU Student Card to offer a new user-friendly way to store information on a person's academic records; The mutual recognition of diplomas: by initiating a new 'Sorbonne process', building on the "Bologna process", to prepare the ground for the mutual recognition of higher education and school leaving diplomas; Greater cooperation on curricula development: by making recommendations to ensure education systems impart all the knowledge, skills an ...[+++]

Mobilität für alle: aufbauend auf den positiven Erfahrungen des Programms Erasmus+ und des Europäischen Solidaritätskorps Ausbau der Teilnahme an diesen Programmen sollen noch mehr Personen an diesen Programmen teilnehmen; Einführung eines neuen EU-Studienausweises als nutzerfreundliche neue Möglichkeit zur Speicherung von Informationen über akademische Leistungen; Gegenseitige Anerkennung von Hochschulabschlüssen:Einleitung eines neuen „Sorbonne-Prozesses“ auf der Grundlage des „Bologna-Prozesses“, um die gegenseitige Anerkennung von Schul- und Hochschulabschlüssen vorzubereiten; Stärkere Zusammenarbeit bei der Ausarbeitung von Lehrplänen: Ausarbeitung von Empfehlungen, um sicherzustellen, dass die Bildungssysteme alle Kenntnisse, Ferti ...[+++]


In secondary schools, including both lower secondary and upper secondary levels, there were 3.6 million teachers, of which 64% (2.3 million) were female.

An weiterführenden Schulen, die sowohl den Sekundarbereich I als auch den Sekundarbereich II umfassen, gab es 3,6 Millionen Lehrkräfte, davon 64% (2,3 Mio.) weiblich.


World Teachers' Day - Women teachers largely over-represented in primary education in the EU - Almost 40% of secondary school teachers had reached the age of 50 // Brussels, 4 October 2016

Weltlehrertag - Weibliche Lehrkräfte in der EU im Primarbereich überrepräsentiert - Fast 40% der Lehrkräfte im Sekundarbereich 50 Jahre und älter // Brüssel, 4. Oktober 2016


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Learning a foreign language at school is very common in the European Union (EU), with around 18 million lower secondary school pupils (or 98.6% of all pupils at this level) studying at least one foreign language in 2014. Among them, nearly 11 million (59.9%) were studying two foreign languages or more.

Das Erlernen einer Fremdsprache in der Schule ist in der Europäischen Union (EU) weit verbreitet. Etwa 18 Millionen Schüler im Sekundarbereich I (bzw. 98,6% aller Schüler dieser Stufe) erlernten im Jahr 2014 mindestens eine Fremdsprache, nahezu 11 Mio. von ihnen (59,9%) erlernten zwei oder mehr Fremdsprachen.


This annual Eurydice report is published to coincide with World Teachers' Day (5 October); it contains a comparative overview of salaries for full time, fully qualified teachers and school heads at pre-primary, primary, lower secondary and upper secondary education levels.

Der Eurydice-Bericht wird jedes Jahr zum Weltlehrertag (5. Oktober) veröffentlicht; er enthält einen vergleichenden Überblick über die Gehälter von voll ausgebildeten, in Vollzeit arbeitenden Lehrkräften und Schulleitern an Vorschulen, Primarschulen und Sekundarschulen (Stufen I und II).


The survey covers teachers and school heads at pre-primary, primary, lower secondary and upper secondary level.

Die Erhebung erfasst Lehrkräfte und Schulleiter an Vorschulen, Primarschulen und Sekundarschulen (Stufen I und II).


The Commission: will use EU programmes to support teaching of more languages through lifelong learning, teacher and student mobility, language teacher training, school partnerships, and research and development of innovative methods adapted to different target groups. will draw up an inventory of best practice in language learning and teaching in the field of multilingualism and make it available to the Member States The Member States are invited to: provide genuine opport ...[+++]

Die Kommission wird EU-Programme nutzen, um den Unterricht in einer größeren Zahl von Fremdsprachen zu fördern: lebenslanges Lernen, Mobilität der Lehrkräfte und der Studierenden, Schulung von Sprachlehrkräften, Schulpartnerschaften, Forschung und Entwicklung innovativer, auf unterschiedliche Zielgruppen zugeschnittener Methoden; ein Inventar bewährter Verfahren für das Sprachenlernen und -lehren im Kontext der Mehrsprachigkeit erstellen und es den Mitgliedstaaten zugänglich machen. Die Mitgliedstaaten werden aufgefordert, allen eine ...[+++]


The project will provide for three new secondary schools, five new primary schools (including one teaching in the Gaelic language), one combined primary and secondary school and a new school for children with special educational needs.

Das Projekt sieht drei neue Realschulen, fünf neue Grundschulen (eine davon mit gälischsprachigem Unterricht), eine Gesamtschule sowie eine neue Sonderschule vor.


strengthening of primary and intermediate level education through provision of teaching and learning materials, for over 15,000 schools, furniture for 3,000 primary schools, and comprehensive rehabilitation of 150 schools. training of 50,000 primary school teachers and 30,000 secondary school teachers.

zum Ausbau der Bildung auf der Ebene der Grund- und Oberschulen durch die Bereitstellung von Lehr- und Lernmaterialien für mehr als 15 000 Schulen, Mobiliar für 3000 Grundschulen und eine umfassende Instandsetzung von 150 Schulen; zur Schulung von 50 000 Grundschullehrern und 30 000 Oberschullehrern.


w