Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Educator in primary education
Headmaster of primary school
Headteacher of primary school
Music teacher primary school
Primary education female teachers
Primary education headteacher
Primary education teacher
Primary school SEN teacher
Primary school head teacher
Primary school special needs teacher
Primary school teacher
Secondary general education female teachers
Secondary vocational education female teachers
Special educational needs teacher primary school

Übersetzung für "primary education female teachers " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
primary education female teachers

Grundschullehrerinnen


secondary vocational education female teachers

Berufsschullehrerinnen


secondary general education female teachers

Sekundarlehrerinnen


primary school special needs teacher | teacher in special educational needs in primary school | primary school SEN teacher | special educational needs teacher primary school

Sonderpädagogin für Grundschulen | SPF-Lehrkraft | Sonderpädagoge Primarstufe/Sonderpädagogin Primarstufe | SPF-LehrerIn


music teacher primary school | primary education teacher | educator in primary education | primary school teacher

Grundschullehrer | SonderschullehrerIn Primarstufe | Lehrer an einer Grundschule | Lehrkraft im Primarbereich


headteacher of primary school | primary education headteacher | headmaster of primary school | primary school head teacher

Grundschulleiterin | Grundschulrektorin | Grundschulleiter/Grundschulleiterin | Grundschulrektor
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Sweden and Denmark: A project of the municipality of Malmø, developed several activities in both sides of the Øresund in order to raise awareness and understanding among children in primary education and teachers of the language of the neighbour.

Schweden und Dänemark: Bei einem Projekt der Stadtverwaltung von Malmö wurden zu beiden Seiten des Öresund eine Reihe von Aktivitäten durchgeführt, die dazu dienen sollten, Grundschülern und Lehrern die Sprache des Nachbarlandes näherzubringen und besser verstehen zu helfen.


Teachers often earn significantly less than the average for tertiary-educated workers: salaries range from 74 % in pre-primary education to 92 % at upper secondary level. Countries with very low salary levels or poor job security struggle to attract newcomers and to fill vacant positions with the most qualified candidates. Teachers are also concerned about the quality of their preparation and induction and better career opportunities Clearly defined competence levels and career structures enhance teachers' appreciation of career prospects.

Lehrkräfte verdienen oft deutlich weniger als der Durchschnitt der Arbeitskräfte mit tertiärem Bildungsabschluss: Die Gehälter reichen von 74 % des Durchschnitts in der Vorschulerziehung bis zu 92 % in der Sekundarstufe II. Länder mit sehr niedrigem Gehaltsniveau oder geringer Beschäftigungssicherheit haben Probleme, Nachwuchs zu gewinnen oder freie Stellen mit den qualifiziertesten Kandidaten zu besetzen. Die Lehrkräfte sorgen sich auch um die Qualität ihrer Ausbildung und Einarbeitung sowie um bessere Karrierechancen. Klar definierte Kompetenzstufen und Laufbahnstrukturen steigern die Wertschätzung der beruflichen Perspektiven für Leh ...[+++]


World Teachers' Day - Women teachers largely over-represented in primary education in the EU - Almost 40% of secondary school teachers had reached the age of 50 // Brussels, 4 October 2016

Weltlehrertag - Weibliche Lehrkräfte in der EU im Primarbereich überrepräsentiert - Fast 40% der Lehrkräfte im Sekundarbereich 50 Jahre und älter // Brüssel, 4. Oktober 2016


Women were largely predominant in the early stages of education, representing 95% of all teachers at pre-primary education level and 85% at primary level.

Frauen bildeten eine große Mehrheit in den frühen Bildungsstufen: Sie stellten 95% aller Lehrkräfte im Elementarbereich (Vorschule) und 85% im Primarbereich (Grundschule).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Identify, through research, examples of the most effective methods and practices for teachers and ECEC professionals at each stage of ECEC and primary education to help children to develop creative and innovative capacities, as well as to develop digital competence. In this context, consider implementing the key principles of the Quality Framework for ECEC, where appropriate.

Untersuchungen durchzuführen, um Beispiele für die wirksamsten Methoden und Vorgehensweisen zu ermitteln, mit denen Lehrer und FBBE-Fachkräfte Kindern in jeder Phase der FBBE und der Grundschulbildung bei der Entwicklung kreativer und innovativer Fähigkeiten und bei der Entwicklung digitaler Kompetenzen helfen können; in diesem Zusammenhang ist soweit angezeigt die Umsetzung der Grundprinzipien des Qualitätsrahmens für FBBE zu prüfen.


Financing will also train new teachers, pay teachers' salaries, build new schools, help education systems respond to HIV/AIDS, and put in place other steps to ensure a quality primary education for all children.

Die zur Verfügung gestellten finanziellen Mittel werden zudem für die Ausbildung neuer Lehrer, die Bezahlung von Lehrkräften, den Bau von Schulen, die Unterstützung der Bildungssysteme im Hinblick auf die HIV/AIDS-Problematik sowie die Durchführung weiterer Maßnahmen zur Gewährleistung einer qualitativ hochwertigen Grundschulbildung für alle Kinder eingesetzt.


- In 8 out of 15 EU Member States, ICT courses are compulsory in initial teacher training for general class teachers in primary education, 9 out of 15 in lower secondary education (1997/98) (source - Eurydice)

- In 8 von15 EU-Mitgliedstaaten sind IKT-Kurse Pflichtfach in der Grundausbildung von Grundschullehrern, in 9 von 15 von Lehrern für Sekundarstufe I (1997/98) (Quelle - Eurydice)


- In 8 out of 15 EU Member States, ICT courses are compulsory in initial teacher training for general class teachers in primary education, 9 out of 15 in lower secondary education (1997/98) (source - Eurydice)

- In 8 von15 EU-Mitgliedstaaten sind IKT-Kurse Pflichtfach in der Grundausbildung von Grundschullehrern, in 9 von 15 von Lehrern für Sekundarstufe I (1997/98) (Quelle - Eurydice)


Four indicators on the resources and structures of education systems: the length of teacher training courses, the participation-rate of 3-6 year-olds in pre-primary education, the number of pupils per computer and education expenditure per pupil at the different levels of education.

4 Indikatoren für Ressourcen und Strukturen der Bildungssysteme: Dauer der Ausbildung der Lehrer, Teilnahme der Kinder zwischen 3 und 6 Jahren an der Vorschulerziehung, Zahl der Schüler pro Computer und Ausgaben für Bildungszwecke pro Schüler auf den verschiedenen Bildungsebenen.


resources and structures (educational expenditure per student, education and training of teachers, participation rates in pre-primary education and number of students per computer).

die Ressourcen und Strukturen (Aufwendungen im Bildungsbereich pro Student, Aus- und Weiterbildung der Lehrpersonen, Prozentsatz der Kinder, die eine Vorschulerziehung genießen, Anzahl der Schüler pro Computer).


w