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Advise on teaching methods
Apply pre-teaching methods
Applying pre-teaching methods
Curricula and teaching methods
Employ pre-teaching methods
Implement pre-teaching methods
Innovative teaching method
Pedagogy
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Special needs education
Special-needs education
Suggest teaching approaches
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Teaching method
Teaching methods
Teaching methods for special needs students
Teaching methods for special-needs students
Training methods

Übersetzung für "suggest teaching methods " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE
suggest teaching approaches | suggest teaching methods | advise on teaching methods | recommend teaching methods

Beratung zu Lehrmethoden leisten


employ pre-teaching methods | implement pre-teaching methods | apply pre-teaching methods | applying pre-teaching methods

vorbereitend unterrichten


teaching methods for special needs students | teaching methods for special-needs students | special needs education | special-needs education

Pädagogik für Menschen mit besonderen Bedürfnissen | Sonderpädagogik


teaching method [ pedagogy | Training methods(ECLAS) ]

pädagogische Methode [ Lehrmethode | Pädagogik ]


teaching methods relating to specific occupational field

Berufsfelddidaktik






curricula and teaching methods

Curricula und Bildungsgänge


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
40. Stresses the importance of addressing the needs of children at school from a very young age; recommends that the Member States adopt innovative measures and incorporate them into learning processes in- and outside of school, and reform or update school environments, teaching methods and teacher competences; suggests that school curricula in Member States be adapted to include class visits to other countries during the school year, taking education beyond the classroom at a very early stage;

40. betrachtet es als wichtig, in der Schule schon von einem sehr frühen Alter an auf die Bedürfnisse von Kindern einzugehen; empfiehlt den Mitgliedstaaten, innovative Maßnahmen zu treffen, sie in Lernprozesse innerhalb und außerhalb der Schule zu integrieren und das Schulumfeld, die Lehrmethoden und die Lehrerkompetenzen neu zu gestalten oder zu aktualisieren; empfiehlt, die Lehrpläne in den Mitgliedstaaten so zu gestalten, dass im Verlauf des Schuljahres Klassenreisen in andere Länder vorgesehen sind, sodass die Bildung bereits in einer sehr frühen Phase die Grenzen des Klassenzimmers überwindet;


40. Stresses the importance of addressing the needs of children at school from a very young age; recommends that the Member States adopt innovative measures and incorporate them into learning processes in- and outside of school, and reform or update school environments, teaching methods and teacher competences; suggests that school curricula in Member States be adapted to include class visits to other countries during the school year, taking education beyond the classroom at a very early stage;

40. betrachtet es als wichtig, in der Schule schon von einem sehr frühen Alter an auf die Bedürfnisse von Kindern einzugehen; empfiehlt den Mitgliedstaaten, innovative Maßnahmen zu treffen, sie in Lernprozesse innerhalb und außerhalb der Schule zu integrieren und das Schulumfeld, die Lehrmethoden und die Lehrerkompetenzen neu zu gestalten oder zu aktualisieren; empfiehlt, die Lehrpläne in den Mitgliedstaaten so zu gestalten, dass im Verlauf des Schuljahres Klassenreisen in andere Länder vorgesehen sind, sodass die Bildung bereits in einer sehr frühen Phase die Grenzen des Klassenzimmers überwindet;


15. Suggests that the Member States be urged to implement public policies to support the introduction of new technologies and that the introduction of digital teaching methods be promoted; calls on the Commission to encourage exchanges of best practice between Member States and between Member States and countries outside the EU;

15. schlägt vor, dass die Mitgliedsstaaten ermutigt werden, begleitende politische Maßnahmen zur Einführung neuer Technologien zu ergreifen und die Einführung von IT-gestützten Ausbildungsmethoden zu unterstützen; fordert die Kommission in diesem Zusammenhang auf, den Austausch bewährter Praktiken zwischen den Mitgliedstaaten sowie zwischen den Mitgliedstaaten und Ländern außerhalb der Europäischen Union zu fördern;


12. Suggests that the Member States be urged to implement public policies to support the introduction of new technologies and that the introduction of digital teaching methods be promoted; calls on the Commission to encourage exchanges of best practice between Member States and with countries outside the EU;

12. empfiehlt, die Mitgliedstaaten nachdrücklich aufzufordern, begleitende politische Maßnahmen zur Einführung neuer Technologien zu ergreifen und die Einführung von IT-gestützten Ausbildungsmethoden zu unterstützen; fordert die Kommission in diesem Zusammenhang auf, den Austausch bewährter Praxis zwischen den Mitgliedstaaten und mit Drittstaaten zu fördern;


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12. Suggests that the Member States be urged to implement public policies to support the introduction of new technologies and that the introduction of digital teaching methods be promoted; calls on the Commission to encourage exchanges of best practice between Member States and with countries outside the EU;

12. empfiehlt, die Mitgliedstaaten nachdrücklich aufzufordern, begleitende politische Maßnahmen zur Einführung neuer Technologien zu ergreifen und die Einführung von IT-gestützten Ausbildungsmethoden zu unterstützen; fordert die Kommission in diesem Zusammenhang auf, den Austausch bewährter Praxis zwischen den Mitgliedstaaten und mit Drittstaaten zu fördern;


Suggestions for the benchmarks to be used under the Open Method of Coordination include: the socio-economic status of the pupils concerned, whether or not they are from a migrant background; the completion of studies (compulsory education) by pupils, whether or not they are from a migrant background; the proportion of teaching staff from a migrant background; the intercultural skills of the teaching staff; the education system’s capacity to allow social mobility; the ...[+++]

Im Bereich der Methode der offenen Koordinierung sollten u.a. folgende Referenzstandards zugrunde gelegt werden: der sozioökonomische Status der Personen mit/ohne Migrationshintergrund; der Schulabschluss (Pflichtunterricht) der Personen mit/ohne Migrationshintergrund; der Anteil der Lehrenden mit Migrationshintergrund; die interkulturellen Kompetenzen der Lehrenden; die soziale Durchlässigkeit des Schulsystems; die Förderung der Mehrsprachigkeit an öffentlichen Schulen; der Zugang zum Bildungssystem für alle Kinder und Jugendlichen.


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