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Brand
Brand loyalty
Brand management supervision
Brand name
Brand strategy
Brand support
Branding
Corporate brand
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Distributor's brand
Duty of loyalty
Fidelity arrangement
Handle loyalty schemes
Loyalty agreement
Loyalty arrangement
Loyalty commitment
Loyalty contract
Loyalty scheme processing
Manufacturer's brand
Middleman's brand
Private brand
Process loyalty schemes
Produce brand guidelines
Refine loyalty schemes
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management
Trademark

Übersetzung für "Brand loyalty " (Englisch → Deutsch) :

TERMINOLOGIE




loyalty scheme processing | refine loyalty schemes | handle loyalty schemes | process loyalty schemes

Kundentreueprogramme bearbeiten


fidelity arrangement | loyalty agreement | loyalty arrangement | loyalty commitment | loyalty contract

Treueabmachung


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

Markenmanagement beaufsichtigen


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

Markenleitlinien erstellen


brand | brand name | trademark | manufacturer's brand | corporate brand

Marke | Warenmarke | Handelsmarke | Brand


Distributor's brand | Middleman's brand | Private brand

Handelsmarke




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The protection of brand equity stimulates investment in the quality of products and services by helping the customer identify the relevant producer of goods or services, particularly in sectors which rely heavily on brands and customers' brand loyalty.

Der Schutz des Markenkapitals fördert Investitionen in die Qualität von Produkten und Dienstleistungen, indem es dem Kunden erleichtert wird, den jeweiligen Hersteller von Produkten oder Dienstleistungen erkennen, insbesondere in Branchen, für die Marken und Markentreue der Kunden besonders wichtig ist.


The protection of brand equity stimulates investment in the quality of products and services by helping the customer identify the relevant producer of goods or services, particularly in sectors which rely heavily on brands and customers' brand loyalty.

Der Schutz des Markenkapitals fördert Investitionen in die Qualität von Produkten und Dienstleistungen, indem es dem Kunden erleichtert wird, den jeweiligen Hersteller von Produkten oder Dienstleistungen erkennen, insbesondere in Branchen, für die Marken und Markentreue der Kunden besonders wichtig ist.


Entry barriers may result from a wide variety of factors such as economies of scale and scope, government regulations, especially where they establish exclusive rights, state aid, import tariffs, intellectual property rights, ownership of resources where the supply is limited due to for instance natural limitations (44), essential facilities, a first mover advantage and brand loyalty of consumers created by strong advertising over a period of time.

Marktzutrittsschranken können sich aus einer Vielzahl von Faktoren ergeben, z. B. aus Größen- und Verbundvorteilen, staatlichen Vorschriften (vor allem in Bezug auf die Festlegung ausschließlicher Rechte), staatlichen Beihilfen, Einfuhrzöllen, Rechten des geistigen Eigentums, Eigentum an Ressourcen, bei denen das Angebot aufgrund natürlicher Gegebenheiten knapp ist (44), wesentlichen Einrichtungen, Erstanbietervorteilen oder durch eine durch langfristige massive Werbung erwirkte Markentreue der Verbraucher.


e xtension of the S’Miles customer loyalty program – a French multi-brand loyalty scheme, of which the Caisse d’Epargne is a member – to countries on the southern shores of the Mediterranean, and development of other loyalty programs;

Ausweitung des Kundenbindungsprogramms S’Miles – französisches Programm mehrerer Marken, darunter die Caisse d'Epargne –, auf die Länder im südlichen Mittelmeerraum sowie Entwicklung weiterer Kundenbindungsformen;


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The market investigation revealed that Aspirin and Aspro are direct competitors, that there exist entry barriers to the OTC market for these products in the form of the high level of advertising/marketing costs and that there is a substantial level of brand loyalty to existing OTC brands.

Eine genauere Untersuchung dieses Marktes hat ergeben, dass Aspirin und Aspro in unmittelbarem Wettbewerb zueinander stehen, erhebliche Werbe- und Vermarktungskosten den Marktzutritt erschweren und die Verbraucher den etablierten Marken in hohem Maße treu bleiben.


Entry barriers may result from a wide variety of factors such as economies of scale and scope, government regulations, especially where they establish exclusive rights, state aid, import tariffs, intellectual property rights, ownership of resources where the supply is limited due to for instance natural limitations, essential facilities, a first mover advantage or brand loyalty of consumers created by strong advertising over a period of time.

Marktzutrittsschranken können sich aus einer Vielzahl von Faktoren ergeben wie etwa Größen- oder Verbundvorteile, staatliche Regulierungen, insbesondere in Bezug auf ausschließliche Rechte, staatliche Beihilfen, Einfuhrzölle, Rechte an geistigem Eigentum, Besitz an Ressourcen, bei denen das Angebot aufgrund natürlicher Gegebenheiten knapp ist, oder Besitz von wesentlichen Einrichtungen, Erstanbietervorteile oder durch massive Werbung erwirkte Markentreue der Verbraucher.


However, different studies show that smokers are very loyal to their tobacco brand and that cigarettes are among the products which have the highest brand loyalty .

Mehrere Studien haben jedoch gezeigt, dass Raucher gegenüber ihrer Tabakmarke sehr loyal sind und dass Zigaretten zu denjenigen Erzeugnissen zählen, bei denen die Markenloyalität am höchsten ist .


(127) Entry barriers may result from a wide variety of factors such as economies of scale and scope, government regulations, especially where they establish exclusive rights, state aid, import tariffs, intellectual property rights, ownership of resources where the supply is limited due to for instance natural limitations(30), essential facilities, a first mover advantage and brand loyalty of consumers created by strong advertising.

(127) Marktzutrittsschranken können sich aus einer Vielzahl von Faktoren ergeben wie bspw: Größen- und Verbundvorteilen, behördlichen Vorschriften (v. a. in Bezug auf die Festlegung ausschließlicher Rechte), staatlichen Beihilfen, Einfuhrzöllen, Rechten an geistigem Eigentum, Eigentum an Ressourcen, bei denen das Angebot aufgrund natürlicher Gegebenheiten knapp ist(30), wesentlichen Einrichtungen, Erstanbietervorteilen oder durch massive Werbung erwirkte Markentreue der Verbraucher.


- high barriers to entry: the need for an extensive distribution and service network, the low volume and stagnant / declining market, the advantage of brand loyalty for established suppliers and the effects of the information Exchange,

- hohe Zutrittsschranken: Erfordernis eines weitverzweigten Vertriebs- und Dienstleistungsnetzes, niedrige Absatzzahlen und stagnierender bzw. zurückgehender Markt, der Vorteil der Markentreue gegenüber angestammten Anbietern und die Auswirkungen des Informationsaustausches,


At the same time, the decision takes into account the particular circumstances of the market for agricultural tractors within the United Kingdom, namely: - Narrow and declining market; - Highly concentrated market in which the 4 largest manufacturers have 70 % and the 8 members of the exchange approximately 88 % of the market; - 2 - - Even smaller number of suppliers (sometimes 3 or 4) for particular categories or powers of tractor; - Barriers to entry arising from brand loyalty and from the high costs of creating a sales and service network.

Gleichzeitig beruecksichtigt sie die Besonderheiten des britischen Marktes fuer landwirtschaftliche Zugmaschinen, der von folgenden Merkmalen gepraegt ist: - enger, im Niedergang befindlicher Markt; - 2 - - hochgradig konzentrierter Markt, in dem die vier Hauptlieferanten ueber 70 % und die acht Mitglieder des Austauschsystems insgesamt etwa 88 % der Marktanteile halten: - sehr begrenzte Anzahl von Lieferanten (bisweilen 3 oder 4) in manchen speziellen Leistungskategorien; - Hindernisse beim Marktzugang aufgrund von Markentreue und hohen Kosten des Kundendienstnetzes und der Ersatzsteile; - Mangel an wesentlichen Importen aus Drittlae ...[+++]


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