Vuitton, which is the propriet
or of the Community trade mark ‘Vuitton’ and of the French national trade
marks ‘Louis Vuitton’ and ‘LV’, Viaticum, which is the proprietor of the French trade
marks ‘Bourse des Vols’, ‘Bourse des Voyages’ and ‘BDV’, and Mr Thonet, the proprietor of the French trade
mark ‘Eurochallenges’, became aware that the entry, by internet users, of terms constituting those trade
marks into Google’s search engine triggered the display, under the heading ‘sponsored links’, of links to sites offering imitation version
...[+++]s of Vuitton’s products and to sites of competitors of Viaticum and of the Centre national de recherche en relations humaines respectively.Vuitton, Inhaber
in der Gemeinschaftsmarke „Vuitton“ und der französischen nationalen Marken „Louis Vuitton“ und „LV“, Viaticum, Inhaberin der französischen Marken „Bourse des Vols“ (Flugbörse), „Bourse des Voyages“ (Reisebörse) und „BDV“, sowie Herr Thonet, Inhaber der französischen Marke „Eurochallenges“, stellten fest, dass die Suchmaschine von Google bei der Eingabe von Wörtern, aus denen diese Marken bestehen, in der Rubrik „Anzeigen“ Links zu Websites gezeigt habe, auf denen Nachahmungen von Waren von Vuitton dargeboten worden seien, bzw. zu Websites von Mitbewerbern von Viaticum und des Centre national de recherche en relations hum
...[+++]aines.